A Germania legaliza a cannabis.
A Germania hà fattu un altru grande passu versu a legalizazione di a cannabis, diventendu unu di i paesi cù e lege di cannabis più liberali in Europa.
A Reuters cumpleta è l'agenzia di notizie dpa hà infurmatu u 24 di ferraghju chì u Bundestag tedescu (cambra bassa) hà passatu un prughjettu di legge u 23 cù 407 voti à favore, 226 voti contru, è 4 astensioni per permette à individui è gruppi senza prufittu à Cultivazione è pussessu di quantità limitate di cannabis. I novi regulamenti sò previsti da esse passati da u Senatu u 22 di marzu, unendu un picculu numeru di paesi è ghjuridizione lucali chì anu legalizatu a cannabis. Parechji ghjovani berlinesi si sò riuniti davanti à a Porta di Brandeburgo in u centru di a cità prima di a matina per celebrà.


A lege permetterà u cultivo legale di finu à trè piante di cannabis per l'usu privatu, è ancu a pussessione di finu à 25 grammi di cannabis. I membri di i cosiddetti "club di cannabis" di micca più di 500 persone seranu permessi di pruduce cannabis in una scala più grande, ma seranu sempre tenuti à aduprà micca cummirciali. Tutti i membri devenu esse adulti è solu i membri di u club ponu cunsumà i so prudutti.
"Avemu dui scopi: chjappà duramente u mercatu neru è rinfurzà a prutezzione di i zitelli è di i ghjovani". Di fronte à l'accusazione di l'uppusizione di "prumuzione di l'abusu di droghe", u Ministru di a Salute tedescu Karl Lauterbach hà dettu in un dibattitu accesu sustinutu à u principiu.
U deputatu di a CDU Tino Sorge ùn l'hà micca compru: "Avete seriamente dichjarazione chì spinghjendu per più legalizazione di e droghe seremu capace di frenà a tendenza di i ghjovani chì piglianu droghe. Questu hè u più stupidu chì aghju mai intesu."


Si stima chì circa 4,5 milioni di persone in Germania fumanu marijuana trà una pupulazione di più di 80 milioni.
Lauterbach hà dettu chì questu hè uguali à "intarrà a testa in a sabbia": micca solu u numeru di i ghjovani chì utilizanu marijuana hà aumentatu, minacciatu u sviluppu di u cervellu, ma a droga in i carrughji hè avà più forte, menu pura è assai più dannusu.
Quandu u guvernu Scholz hè ghjuntu à u putere in u 2021, hà annunziatu i piani di legalizà a marijuana recreativa. U 16 d'aostu di l'annu passatu, u guvernu tedescu hà appruvatu u prugettu cuntruversu, lascendu per esse appruvatu da u parlamentu. Reuters hà dettu chì, se u prugettu hè passatu in u parlamentu, a Germania diventerà unu di i paesi cù e lege di cannabis più liberali in Europa.
Germania ùn hè micca u primu paese europeu à prumove a legalizazione di a marijuana. Portugallu, Spagna, Svizzera, Repubblica Ceca, Belgio è Paesi Bassi anu digià implementatu fatture simili. Attualmente, l'Uruguay, u Canada, u Messicu è altri paesi in u mondu anu legalizatu a marijuana recreativa, è almenu 23 stati in i Stati Uniti l'anu fattu. In Auropa, parechji paesi anu legalizatu a cannabis per scopi medichi limitati, cù a Germania chì hà promulgatu una tale pulitica in 2017. Diversi altri paesi in Europa anu legalizatu a cannabis per l'usu generale. Per esempiu, à a fine di u 2021, Malta hè diventata u primu paese in Auropa à permette a cultivazione limitata è u pussessu di cannabis per l'usu persunale.


U rapportu hà indicatu chì a Germania hà unitu à u club di legalizazione di cannabis, diventendu u nonu paese à legalizà l'usu recreativu di cannabis. Ma a Germania proibisce sempre à i minori di fumà marijuana, è ancu di fumà vicinu à e scole è i campi di ghjocu.
Vale a pena nutà chì, ancu s'è u guvernu tedescu hà utilizatu nomi cum'è "cracking down on the black market" è "rfurzà a vigilazione" per legalizà a marijuana, altri paesi anu legalizatu prima a marijuana sottu nomi simili, è i risultati ùn eranu micca impressiunanti.
Certi legislaturi anu ancu interrugatu quantu impattu avarà e novi regule nantu à u cummerciu di cannabis, postu chì quelli chì ùn volenu cultivà a so propria cannabis o unisce à un "club di cannabis" puderanu sempre preferite pagà per questu.
Amburgo Ministru di l'Internu Andy Grote, un membru di u Partitu Social Democratic, una volta avvirtutu: "Cannabis illegale pò ancu avè una dumanda tamanta perchè hè più putente è più prezzu, è (dopu à a legalizazione) u mercatu neru è u mercatu legale pò Mixed together." Inoltre, a regulazione di l'usu di cannabis richiederà "un corpu ufficiale di supervisione cumpleta di cannabis" per assicurà chì tutti i so regulamenti sò rispettati.
Semu un fabricatore specializatu in a produzzione di sacchetti di imballaggi alimentari da più di 20 anni. Semu diventati unu di i più grandi produttori di sacchetti alimentari in Cina.
Avemu fattu assai imballaggi di caramelle CBD, è a tecnulugia di zipper à prova di i zitelli hè assai matura.
Avemu sviluppatu i sacchetti eco-friendly, cum'è i sacchetti compostabili è i sacchetti riciclabili, è l'ultimi materiali PCR introdutti.
Sò l'opzioni megliu per rimpiazzà i sacchetti di plastica cunvinziunali.
Allegatu u nostru catalogu, mandateci u tipu di borsa, u materiale, a dimensione è a quantità chì avete bisognu. Allora pudemu citate.

Tempu di Postu: Apr-03-2024